Kirjoittaja: Annie Hansen
Luomispäivä: 5 Huhtikuu 2021
Päivityspäivä: 26 Kesäkuu 2024
Anonim
Patikointi Kreikan halki Total Strangersin kanssa opetti minua olemaan mukava itseni kanssa - Elämäntapa

Sisältö

Matkustaminen on nykyään korkealla prioriteettilistalla melkein minkä tahansa vuosituhannen ajan. Itse asiassa Airbnb -tutkimuksen mukaan tuhatvuotiset ihmiset ovat enemmän kiinnostuneita käyttämään rahaa kokemuksiin kuin kodin omistamiseen. Yksin matkustaminen on myös kasvussa. MMGYGlobalin 2 300 yhdysvaltalaisen aikuisen kysely paljasti, että 37 prosenttia millenniaaleista aikoi tehdä vähintään yhden vapaa-ajanmatkan yksin seuraavan kuuden kuukauden aikana.

Ei ole yllätys, että myös aktiiviset naiset osallistuvat toimintaan. "Yli neljännes kaikista aktiivisten lomiemme matkustajista osallistui yksin", kertoo REI Adventuresin toimitusjohtaja Cynthia Dunbar. "[Ja] kaikista yksin matkustavistamme 66 prosenttia on naisia."

Siksi brändi tilasi kansallisen tutkimuksen selvittääkseen naisten osallistumisen vaellusmaailmaan. (Ja yritykset lopulta tuottivat vaellusvarusteita erityisesti naisille.) He havaitsivat, että yli 85 prosenttia kaikista tutkituista naisista uskoo, että ulkona vaikuttaa myönteisesti mielenterveyteen, fyysiseen terveyteen, onnellisuuteen ja yleiseen hyvinvointiin, ja 70 prosenttia ilmoittaa, että ulkona oleminen on vapauttavaa. (Tilastot, joista olen täysin samaa mieltä.) He havaitsivat myös, että 73 prosenttia naisista toivoo voivansa viettää enemmän aikaa - jopa tunnin - ulkona.

Minä esimerkiksi olen yksi niistä naisista. New Yorkissa asuessasi on vaikeaa livahtaa pois betoniviidakosta – tai jopa toimistosta – hengittääksesi raikasta ilmaa, joka ei ole täynnä savua ja muita keuhkoja tuhoavia saasteita. Tästä syystä huomasin katsovani REI:n verkkosivustoa. Kun kuulin, että he olivat käynnistäneet yli 1000 tapahtumaa, joiden tarkoituksena oli saada naiset ulos, ajattelin, että he olisivat jotain kujalleni. Ja olin oikeassa: satojen ulkoilukoululuokkien ja kolmen REI Outessan retriitin välillä-mukaansatempaava, kolmen päivän vain naisille suunnattu seikkailu-tajusin, että minulla oli paljon vaihtoehtoja, joista valita.

Mutta todella, halusin jotain voimakkaampaa kuin kolmen päivän pakopaikka. Ollakseni rehellinen, monet "elämän" asiat haittasivat yleistä onnellisuuttani, ja tarvitsin jotain, joka todella tarjoaisi palautuksen. Joten menin REI Adventures -sivulle arvellessani, että yksi heidän 19 uudesta maailmanlaajuisesta matkastaan ​​kiinnittäisi katseeni. Useampikin teki, mutta lopulta se ei ollut perinteinen seikkailumatka, joka houkutteli minut sisään. Sen sijaan se oli kaikkien aikojen ensimmäinen vain naisille tarkoitettu matka Kreikassa. En vain vaeltaisin Tinoksen, Naxoksen ja Insta-täydellisen Santorinin saarten läpi eeppisellä 10 päivän vaellusmatkalla REI Adventures -oppaan kanssa, vaan olisin myös muiden naisten kanssa, jotka myös rakastivat uppoamista tuoreelle vuorelle. ilmaa yhtä paljon kuin minä.

Ainakin minä olen se toivoi nämä naiset olivat. Mutta mitä minä tiesin – nämä ihmiset olivat täysin vieraita, ja yksin rekisteröityminen tarkoitti, että luopuisin siitä, että minulla olisi ystävä tai tärkeä toinen, jonka kanssa seurustella, jos asiat menivät kiusaksi. En tiennyt, nauttiko kukaan muu tunteesta, joka virtaa lävitsesi, kun lihaksesi palavat ja olet melkein kovan nousun lopussa, kun tietää huippukokouksessa odottavat eeppiset näkymät. Olisivatko he minua ärsyttäviä, koska halusin purkaa kipua, vai liittyisivätkö minuun huipulle? Lisäksi olen luonnollisesti introvertti-joku, joka tarvitsee kipeästi yksinoloa latautuakseen. Olisiko loukkaantumiseni pois ryhmästä hiljaisen meditaatiohetken ajaksi? Tai hyväksytään osana normia?

Kaikki nämä kysymykset pyörivät päässäni pitäessäni hiiren osoitinta rekisteröintipainikkeen päällä, mutta sitten sain nopean potkun housuihin, tietysti lainauksen perusteella, jonka näin Instagramissa. Siinä sanottiin: "Meillä on kullakin hetkellä kaksi vaihtoehtoa: astua eteenpäin kasvuun tai astua takaisin turvaan." Yksinkertaista, varmasti, mutta se osui kotiin. Tajusin, että päivän päätteeksi oli paljon todennäköisempää, että tulen toimeen näiden naisten kanssa kuin ei, että me yhdistämme toisiamme kulkiessamme polkuja ja nauttien maisemista, ja että meillä olisi kokemus itse asiassa sai meidät haluamaan olla ystäviä kauan sen jälkeen, kun seikkailumme oli ohi.

Joten lopulta tein kuten Shonda Rhimes ja sanoin "kyllä". Ja kun astuin lautalle Ateenassa aloittaakseni matkani, hengittäen Egeanmeren raikasta, suolaista ilmaa, kaikki huoleni siitä, että tämä oli kaikkea muuta kuin poikkeuksellinen matka, lipsahti pois. Kun nousin lentokoneeseeni takaisin New Yorkiin, olin oppinut helvetin paljon itsestäni, patikoimisesta Kreikan halki ja siitä, kuinka onnellinen olen täysin tuntemattomien ympäröimänä. Nämä olivat suurimmat otokseni.

Naiset ovat paskoja retkeilijöitä. REI -tutkimuksessa, jonka luin ennen matkaani, naiset puhuivat paljon rakastamisesta ulkona. Mutta 63 prosenttia heistä myönsi myös, etteivät he voineet ajatella naispuolista roolimalliä, ja 6 naista kymmenestä sanoi, että miesten intressit ulkoilussa otetaan vakavammin kuin naisten. Vaikka nämä havainnot eivät ole niin yllättäviä, pidän niitä täydellisenä paskanjauhannana. Yksi matkani naisista oli elävä todiste siitä, kuinka mahtavia naaraita on ulkona-kun hän kirjautui tälle matkalle, hän asetti tavoitteekseen laihtua 110 kiloa kuudessa kuukaudessa. Se on valtava tavoite millä tahansa standardilla, mutta hänen täytyi tehdä niin, että hän olisi riittävän hyvässä kunnossa päästäkseen vuorille, joita olimme kohtaamassa. Ja arvaa mitä? Hän teki sen täysin. Kun hän nousi Zeus-vuorelle (tai Zas-vuorelle, kuten kreikkalaiset sanovat), lähes 4 mailin vaelluksen Kykladien alueen korkeimmalle huipulle, hän oli se, jota katselin eniten. Vuorilla on tapana olla hyvin nöyrä, ja vaikka vaellus on melko yksinkertaista toimintaa-yksi jalka toisen edessä, haluan sanoa-se voi helposti potkia persettäsi, jos annat sen. Tämä nainen kieltäytyi antamasta tämän tapahtua, ja hän on vain yksi monista naisista, jotka todistavat sen siellä ovat roolimalleja erämaassa. (Haluatko lisää tietoa? Nämä naiset muuttavat vaellusteollisuuden kasvoja, ja tämä nainen teki maailmanennätyksen seikkailusta kaikkialla maailmassa.)

Yksin matkustaminen ei tarkoita yksin olemista. Yksin matkustamisella on paljon etuja, kuten tehdä juuri sitä mitä haluat, milloin haluat, aloittelijoille-mutta lähteä yksin matkalle ja sitten tavata tuntemattomien ryhmä on juuri se mitä minä ja monet naiset tällä matka, tarvitaan. Olimme kaikki paikalla eri syistä, olipa kyseessä työ, parisuhde tai perhe, ja vaellus vieraiden ihmisten kanssa antoi meille jokaisen avautua ja kertoa henkilökohtaisia ​​tarinoitamme tavalla, jota emme olisi voineet tehdä ystävien kanssa. tai no, jos vaeltaisimme yksin. Kun vaelsimme lähes 7 kilometriä Santorinin kalderaa pitkin, tapahtui melkein emotionaalinen puhdistus. Monet meistä olivat väsyneitä kolmen edellisen vaelluspäivän aikana, mikä johti meidät haavoittuvaan mielentilaan, joka todella syvensi emotionaalisiin rasitteisiin, joita monet meistä olivat tekemässä elämässään kotona. Mutta uusien ystävien kanssa oleminen oli muistutus siitä, että meidän ei tarvinnut kantaa näitä kamppailuja yksin, ja se antoi meille mahdollisuuden nähdä tilanteemme eri näkökulmasta, koska olimme jälleen täysin vieraita. Auringon laskiessa me kuusi saavuimme Oian kylän sisäänkäynnille (lausutaan ee-yah, BTW) ja katselimme hiljaa, kuinka valot hotelleissa, kodeissa ja ravintoloissa välkkyivät. Se oli hiljainen rauhallinen hetki, ja kun seisoin siellä liottamalla kaiken sisälle, tajusin, että jos en olisi ollut näiden naisten kanssa, olen saattanut olla liikaa omassa päässäni pysähtyäkseni arvostamaan oikeaa kauneutta edessäni.

Miehiä ei tarvitse kutsua. Olen täysin osallistavan vaellusympäristön puolesta, koska vuoret eivät oikeastaan ​​välitä sukupuolesta. Mutta tämä matka auttoi minua ymmärtämään, kuinka hyödyllistä olla vain naisten kanssa. Monissa matkan osissa, kuten kun otimme välimerellisen ruoanlaittokurssin paikalliselta kokin Tinoksen saarella tai kun jouduimme sivuraiteille 7,5 mailin vaelluksella saaren kylien läpi - monia sisäisiä vitsejä, rohkaisevia sanoja ja huolettomia asenteita heitettiin ryhmän kesken. Oppaamme Sylvia jopa huomasi eron, koska hän on opastanut ryhmiä monien vuosien ajan. Hän kertoi minulle, että miehet ovat usein kiinnostuneita vaellusretken kuntoilusta, ja he ovat täällä päästäkseen vuoren huipulle, ja siinä se. Myös naiset voivat olla tuollaisia-halusin ehdottomasti työntää fyysisiä rajojani tällä matkalla-mutta he ovat myös avoimempia yhteydenpitoon ryhmän muiden kanssa, seurustelemaan paikallisten kanssa ja yksinkertaisesti menemään virran mukana, kun asiat eivät ei mene suunnitelmien mukaan. Se teki rentouttavammasta, avoimemmasta ja kutsuvammasta matkasta-ja pojan juorut ja seksivitsit eivät myöskään loukkaantuneet. (Hei, olemme ihmisiä.)

Yksinäisyys tekee hyvää. Kun lähdin tälle matkalle, yksinäisyys ei ole asia, joka edes kerran tuli mieleeni. Olen melko hyvä tapaamaan uusia ihmisiä ja auttamaan kaikkia tuntemaan olonsa mukavaksi toistensa kanssa (ja voit lyödä vetoa, että olen ensimmäinen joka vitsailee omalla kustannuksellani). Joten olin melko yllättynyt, kun noin puolivälissä matkaa huomasin olevani todella kadonnut kotiin. Sillä ei ollut mitään tekemistä sen kanssa, missä olin-nähtävyyksissä, joita näimme, tapaamissamme ihmisissä ja tekemissämme asioissa oli kaikki hämmästyttäviä-vaan pikemminkin siihen, mitä olin jättänyt jälkeeni. Kuten sanoin, paljon stressitekijöitä kasaantui takaisin kotiin, ja tajusin, että vaikka halusin epätoivoisesti paeta, kun varasin tämän matkan, tunsin oloni huonoksi jättäessäni nämä taistelut miehelleni, joka oli jäänyt jälkeen.

Mutta sitten ryhmäni laskeutui Zas-vuorelle, ja rauhallisuuden tunne valtasi minut-varsinkin kun kaikista vuoren huipulla olevista ihmisistä kaksi perhosta löysi tiensä luokseni leikkisästi hatullani lepääen. Ja matkalla alas ryhmäni löysi eristäytyneen alueen, joka oli hieman kaukana polusta-paikka, joka oli juuri tarpeeksi suuri, jotta me kaikki sopisimme. Istuimme alas ja istuimme vain muutaman minuutin opastetussa meditaatiossa, jota johti yksi matkan osallistujista, joka sattui olemaan joogaopettaja. Sen tekeminen auttoi minua tuntemaan oloni mukavaksi epämiellyttävien tunteiden kanssa – ennen kaikkea syyllisyyden ja huolen – ja sain keskittyä jälleen nykyhetkeen. Äänet, tuoksut ja tuntemukset auttoivat minut palaamaan keskustaani, ja silloin tajusin, etten voinut tehdä mitään kotona tapahtuville asioille. Oli syy, miksi tarvitsin tämän matkan tällä hetkellä. Ilman sitä meditaatiota-ja ilman tätä yksinäisyyden kipua-en ole varma, olisinko koskaan saavuttanut ne rauhan hetket.

Arvostelu kohteelle

Mainos

Uudet Artikkelit

Punaiset treenileggingsit ovat seuraava iso aktiivisten vaatteiden trendi

Värikkäät treenilegging it eivät ole mitään uutta, mutta tänä ke änä on yk i kirka ävy, joka erottuu pakkauk e ta: punainen. Näyttä...
15 huonoa kuntosalitottumusta, jotka sinun on lopetettava

Kiitämme laitteide i pyyhkimi e tä, kun olet valmi , ja kyllä, arvo tamme, että pela tit nämä peili - elfiet kotiin aapue a i. Mutta kun ky e on oikea ta kunto alietiketi...